Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος αρνείται να πληρώσει τις κοινόχρηστες δαπάνες;

Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος αρνείται να πληρώσει τις κοινόχρηστες δαπάνες;

Η δυσκολία στα καθήκοντα του διαχειριστή είναι η είσπραξη των κοινοχρήστων. Ο διαχειριστής πρέπει να φροντίζει οι χρεώσεις να είναι διαφανείς και πάντα να μπορούν αν αιτιολογηθούν.

Κάθε απορία θα πρέπει να επιλύεται άμεσα με το διαχειριστή να έχει τις καθαρές απαντήσεις για τις δαπάνες και στοιχεία που να αποδεικνύουν τα λεγόμενα του. Η κατανομή των δαπανών πρέπει να γίνεται όσο είναι δυνατόν ισορροπημένα με τους μήνες να μην έχουνε τεράστιες αποκλίσεις μεταξύ τους. Έτσι ο ένοικος-διαχειριστης θα μπορεί να υπολογίζει περίπου τις μηνιαίες δαπάνες κοινοχρήστων χωρίς να παρουσιάζονται τεράστιες αποκλίσεις. Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να έχει ο διαχειριστής είναι τυπική και συνεπής είσπραξη των κοινοχρήστων. Είναι επιτακτική η ανάγκη για άμεση είσπραξη αφού όσο η οφειλή συσσωρεύεται, τόσο δυσκολότερη είναι ή είσπραξή της.

Η άρνηση στην εξόφληση της οφειλής, αναγκάζει τον διαχειριστή να παραπέμψει τον ένοικο-διαχειριστή στην συνέλευση των συνιδιοκτητών και να αφήσει αυτήν να αποφασίσει για τις περαιτέρω ενέργειες, οι οποίες ενίοτε φτάνουν και στα δικαστήρια. Στην περίπτωση αυτή ο ιδιοκτήτης που δυστροπεί καλείται να εξοφλήσει το ποσό προσαυξημένο με τα έξοδα είσπραξης του, τους τόκους υπερημερίας και την ποινική ρήτρα αν προβλέπεται τέτοια από τον κανονισμό.

Δείτε και σχετικές αναφορές στο παρακάτω σύνδεσμο

Advertisements

Μετακόμιση ενοικιαστή χωρίς εξόφληση κοινοχρήστων. Τι γίνεται;

Τι γίνεται αν κάποιος αρνηθεί να πληρώσει τα κοινόχρηστα;

και εδώ για παρόμοια περίπτωση απο τη πλευρά του διαχειριστή

Άρνηση παράδοσης κοινοχρήστων ή άρνηση δικαιολογησης δαπανών