Έκανα την αίτηση μου αλλά δεν πήρα το επίδομα θέρμανσης, τι μπορεί να φταίει;”
Κατά την περσινή χειμερινή περίοδο ήταν αρκετές οι περιπτώσεις ενοίκων σε πολυκατοικίες που δεν πήραν το επίδομα θέρμανσης λόγω λάθους είτε κατά τη συμπλήρωση της αίτησης στην ΓΓΠΣ είτε λόγω λάθους κατά την παραλαβή του πετρελαίου.
Συγκεκριμένα, τα 2 συνηθέστερα λάθη που έγιναν πέρσι ήταν:
1. Λάθος στη συμπλήρωση της αίτησης
Όταν συμπληρώνουμε την αίτηση μας σαν ένοικοι πολυκατοικίας είναι απαραίτητο να επιλέγουμε το αντίστοιχο κουτάκι ” Η κατοικία σας ανήκει σε πολυκατοικία ή σε κτίσμα πολλαπλών κατοικιών όπου μοιράζεται η κατανάλωση πετρελαίου” όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα. Μόλις κάνουμε κλικ στο κουτάκι εμφανίζονται από κάτω 2 πεδία στα οποία πρέπει να συμπληρώσουμε
α) τον αριθμό παροχής της κοινόχρηστης ΔΕΗ
β) τον ΑΦΜ του διαχειριστή.
Στη συνέχεια κάνουμε κλικ στο “Προβολή Διαμερισμάτων“ και επιλέγουμε το διαμέρισμα μας.
Εάν δεν γίνει αυτή η διαδικασία τότε θα φαίνεται σαν το σπίτι να είναι μονοκατοικία και όχι διαμέρισμα σε πολυκατοικία και έτσι δεν μπορεί να γίνει η διασταύρωση με τα στοιχεία των τιμολογίων του προμηθευτή.
2. Λάθος στο ΑΦΜ του διαχειριστή κατά την παραλαβή του πετρελαίου.
Είναι πολύ σημαντικό κατά την παραλαβή του πετρελαίου το ΑΦΜ που δίνουμε στον προμηθευτή να είναι το ίδιο με το ΑΦΜ με το οποίο ο διαχειριστής πέρασε την πολυκατοικία στην εφαρμογή της ΓΓΠΣ.
Εάν αυτά τα 2 ΑΦΜ είναι διαφορετικά τότε δεν μπορεί να γίνει διαστάυρωση των στοιχείων με αποτέλεσμα κανείς από τους ενοίκους να μην μπορεί να πάρει το επίδομα ακόμα και αν έχει κάνει σωστά την αίτηση του.
Πηγή: https://koinoxrista24.gr